Hemska fredagen

Allt gick jätte bra med att dra ut dom 2 tänderna, tog ca en timme men den timmen var lång, jag låg där och skakade som ett asplöv inte för att det gjode ont, för det kändes inget, men av alla hemska ljud fruktansvärt!
Fick en lapp med mig hem där det stod lite info om vad man får göra och inte efter ha dragit ut tänder, den första meningen började "Gratulerar nu är det värsta över" FAN VAD FEL DOM HADE, den som har skrivit lappen har uppenbarligen aldrig dragit ut tänder, det värsta hade inte ens börjat.

Väl hemma så la jag mig och vilade va fortfarande lite skakig, vaknade vid halv fyra och hade jorden största smärta, petade i mig full dos av alvedon och hoppades på det bästa, men icke vid kl 7 hade jag lika ont om inte ondare då bedövningen släppt helt, liten snygg svullnad hade jag oxå fått, dax för lite tungare smärtstillande citodon och hoppades igen på det bästa.

Timmarna gick och värken bestod fattar inte varför ingen medecin hjälpte, lyckades somna vid 11 och vaknade vi 3 på natten av att det gör så ont att jag hade lust att kapa av huvudet, tog en till citodon och efter en halv timme var jag smärt fri äntligen kunde jag sova ordentligt.

Vaknade nu vid halv tio och han inte så ont så jag hoppas verkligen att den värsta smärtan är över, idag är jag jätte svullen om kinden men det e tydligen normal när man har sovit eller vilat en stund.

Idag blir det att vara hemma för mig, killarna ska iväg med douglas farbröder och farmor.

det va de för nu, DRA ALDRIG UT VISDOMSTÄNDER tack gode gud att jag bara har en visdoms tand kvar och den kommer jag inte behöva ta bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0