Klämdag

Ja då va det fredag och klämdag såå skönt!
douglas var hängig i går och kräktes och jag började misstänka att det var den där magsjukan som det har pratats om på dagis och jo visst den är det, stackar lite han skäms så mkt när han kräks sen är det ju inte det roligaste att göra heller, så det blir en lugn dag för killarna.






Idag ska jag som sagt till mamma och hälsa på (hon lurade dit mig så jag kan montera ihop hennes soffor) sen så ska jag äntligen fixa mina naglar, som jag har längtat länge efter, tror nog jag ska ta en sväng i solna centrum när jag ändå är där liksom ;-)

Saknar Angelica och Jarem känns verkligen som det var längesen vi träffades hoppas vi hinner med att ses när dom kommer till Sverige igen.

Snart är det dax för min älskling att göra teori och uppkörning tror att det kommer gå bra för honom, ska bli en frihet att inte behöva vara beroende av andra när man vill åka iväg nånstans.

nej lite mer kaffe (som vanligt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0