Ledig i hela 4 dagar

Helt underbart att ha ledigt i 4 dagar, idag så blir det att åka ut till sommarstugan och pyssla lite hoppas påt fint väder just nu e det blåå himmel och strålande sol så det få gärna hålla sig så.
Efter sommarstugan så blir det hem och visa bilen igen börjar bli smått trött på allt som har med bilar att göra måste jag erkänna, hoppas på att snart få den såld.

Imorgon så blir det att fixa naglarna har inte varit där på 6 veckor denna gång blri det når med ljusrosa denna gång lovar jag att fota och lägga in, byte ju kamera med mamma så nu har jag en fin rosa kamera :-D.
Längre än så har jag inte planerat min ledighet än

nej nu så ska jag hänga lite tvätt och sen sätta mig i solen på balkongen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0