Lördag

Måste säga att det är helt okey väder idag med tanke på att vi ska stor städa här i lägenheten idag, får ju närstan ångest om det är strålande sol ute och man är inne och städar.

igår monterade jag ihop mammas soffor och måste säga att det kommer bli jätte bra i hennes vardagsum när vi(läs jag) är klar där, det är lite möblering och rensning kvar att göra men det blir en annan helg.

Jag var och gjorde mina naglar igår på Karins Nagelhörna i solna, måste säga att det är det bästa stället som finns att göra naglar på dom e så duktiga och otroligt trevliga ingenting är omöjligt på Karins Nagelhörna.

Här är mina naglar innan jag gjorde om dom



Och så här fina blev dom



har ett ljusrosa glitter gele och sen fina slingor i vitt och lilaglitter

Jag hann med en liten sväng inne på solna centrum oxå och kom hem med 2 t-shirts 1 tunika  1vitt linne 1 par shorts och sen stumpor och kalsonger till Dogge.
Nej ska det bli städat nåt hår idag så får jag nog börja nu.
hej hopp i smurfskogen

Kommentarer
Postat av: Liza

Shit va snygga naglarna blev!!!!

2009-05-23 @ 13:53:29
URL: http://lizaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0