Måndag

härligt att ha dennna dan bakom sig har verkligen försökt att lära mig gilla måndagar lite, men inte det inte.
Imorn ska jag på samtal med tandis om min komplicerade visdomstand som måste dras ut, kan erkänna att jag är lite skakis hör inte hört bra saker om det men vi får se vad dom säger.
sen blir det en sväng till jobbet och sen rusa iväg till min jurist och gå igenom lite saker sen tillbaks till jobbet, tufft men allt måste göras och det e bara jag som kan göra det annars hade jag gärna skickat nån annan att göra sånna tråkiga saker men men.

Imorn firar jag och Älskling 5 år som förlovade, helt otrroligt känns inte som det har gått fem år, jag kan berätta att det fortfarande pirrar till i magen när jag är på väg hem från jobbet, kärlek är underbart, älskar honom otroligt mkt.

nej nu måste jag kika lite på tv innnan jag ska sussa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0