Onsdag

vaknar av att douglas nästan hostar lungorna ur sig låter hemskt, nepp inge dagis idag inte, lite tråkigt för han missar sin första utflykt imorgon, då det är förskolans dag nåt som han har sett fram emot länge, vi får satsa på att han blir frisk så han kanske kan gå på sin bästis Kendras kalas på söndag.










lite av mina fina presenter som jag fick i lördags

igår gick det inge vidare på jobbet men det är en ny dag idag så det är bara att ge allt.
det e bara 35 dagar kvar att jobba tills semestern så det måste vara full fokus när man e på jobbet.

måste bara säga att jag är såååå trött på folk som inte sköter sitt jobb, vilket blir mer jobb för en själv som man inte riktigt har tid med, att behöva ringa och fråga va F'*N håller ni på med, ni skulle ha fixat det här för en vecka sen men det har ni inte gjort sitter ni bara och fikar eller?!?!, det tar tid och kraft ifrån mig GRAHHAAAA!

ha en bra dag och stressa inte ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0