Äntligen Helg

Nu så sitter jag och väntar på att Idol ska börja tycker det är lite spännande nu när det inte är så många kvar, sitter och smaskar på en påse Ahlgrens Bilar såå gott.

På jobbet gick det bra kom upp i min budget vilket jag inte trodde jag skulle med tanke på att jag vabbade i måndags, så nu är det bara tre veckor att jobba sen är det ledighet i thailand som väntar, dom sa på vädret att det ska komma snö på Onsdag och att det ska vars minus grader, kanske blir en vit jul ändå men mycket kan ju hända på 4 veckor.

Douglad mår bättre hostan håller sakta men säkert på att försvinna så nästa vecka ska han nog vara tillbax på dagis.
Imorn ska vi till Douglas morfar ska bli kul att ses douglas har gjort packet till morfar, det är några målade pappersbitar som han har klippt lite i fast han säger att det är biljetter, så morfar får biljetter men till vad man har biljetterna till det avslöjar douglas inte=)



största busfröet i stan, som jag älskar så mkt.


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0