En dålig Tisdag

blev ingen bra dag på jobbet idag men kanske är det min tur imorn att ha en bra dag vem vet... det ända som hjälper mot en dålig dag är ett varmt skummbad och låta det dåliga rinna av en och så har man en ny ren star för imorn, ja det kanske inte hjälper men det är skönt och man känner sig lite gladare efter ett sånt bad.

Douglas hade värsta feber toppen inatt han va skållhet och så svettig så att hela täcket, kudden och lackanet var blött hans hår va så blött så man skulle kunna tror att han nyss har badat, men nu verkar han inte ha feber nåt mer hoppas det bara var det som va inatt.

Idag fick jag en sån där känsla att jag saknar sommaren jätte mkt, att kunna vara ute länge på kvällarna utan att det blir mörkt eller kallt kunna vara på sommarstugan och barnen kan åka sin water slide under bart längtar så efter sommaren men jag får ju lite sommar i thailand så man får hålla ut.






Nu ska jag ta en kopp kaffe och sen mitt sköna bad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0