Halva veckan gått...

jätte skönt verkligen, är så otroligt trött varje kväll även fast jag inte har gjort nåt utöver det vanliga, somnar med Douglas vid kl 7 sover till ca 22.30 går upp tar en dusch och går och sover igen sover fram tills klockan ringer vid 6.
Mycket av min trötthet tror jag beror på att det är mörk hela dagarna det blir liksom aldrig ljust.

idag gick det väl bra på jobbet hade önskat att det gick lite bättre men man får väl nöja sig, vill ju verkligen klar buget denna vecka oxå men det börjar gå trögare och trögare som tur är väl att jag inte är ensam om att tycka det, men vem vet imorn kanske det blir en pang dag=)


nu ska jag och douglas kolla scooby doo och sen är det läggdax


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0