Helg

Sovit ut ordentligt och gjort ett pilates pass det va skönt känns bra för min rygg.
Idag så vet jag inte vad vi ska göra, grått och tråkigt väder ute. Hämtade ut våran digitalbox igår så för tillfället har vi alla kanaler man kan ha, fattar inte vad man ska med alla kanaler till hinner ju inte ens kolla på alla även om jag skulle sitta framför tv hela dagarna.

Skulle ha åkt till mamma men hon sa att vi kan ta det en annan dag för nu hade hon besök av en vännina.
Man kanske skulle baka nåt det var längesen, kommer ihåg när jag va gravid då bakade jag nästan varje dag, alltid nått som frestade, kanske man skulle göra nåt gott bröd... ska nog ta en sväng på nätet och kolla goda recept på bröd.
Nu är tvättmaskinen klar så ska väl hugga tag i det till att börja med.


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0