Imorn är det Fredagsmys....

helt underbart att säga det varje torsdags kväll, imorn blir det tacos kväll med mkt gucamole smaskens!
Helgen innebär mkt kalas, lördag är det kalas sen efter det är det födelsedags firande med middag och utgång känner mig laddad.

Jag hoppas att jag har turen på min sida imorn och kan klara av budgeten vore så grymt skön avslutning på en seg vecka, hade induviduella samtal idag med chefen alltid lika trevligt att få en stund att sitta ner och gå igenom hur allt är och ligger till, kanske beror på att man har en bra chef och bra arbetskollegor att jobba med som gör att det känns okey att gå och jobba även fast man är i en svacka, men som dom säger "efter regn kommer solsken" man tar sig alltid ur en svacka ibland tar det bara lite tid.

Jag känner som alla andra gör just nu man behöver semester man hinner inte ladda upp batterierna på helgen och man vaknar varje morgon och är trött det spelar ingen roll hur tidigt man går och sover är trött ändå, vi är otroligt beroende av solljuset, men jag får iaf min dos sol om ca en månad.
nu så blir det sängen ska upp tidigt till dagis och jobbet, "sen är det fredagsmys om det så är det sista jag gör, nu är det slut på veckan, nu är det FREDAGSMYS".....!


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0