Lång natt med lite sömn

Inatt tror jag att jag har varit vaken mer än sovit, Douglas har haft hög feber och legat och yrat och pratat plus att han är varm som en glödande kolbit.
Att inte sova ordentligt en natt är väl helt okey men nu när vi är inne på andra natten och jag inte fått den sömn jag behöver eller är van att få så börjar man känna av att man är trött.

Är inne på min 4:e kopp kaffe hoppas att det ska hålla mig vaken under dagen iaf, idag så ska jag till jobbet Älskling är ledig så han är hemma, har lovat både svärmor och min mamma att ringa sjukvårdsupplysningen idag om Douglas inte blivit bättre för att nu har han haft sin mega feber i tre dar och hans hosta är kvar puffen hjälper inte så jag börjar misstänka att det inte är hans förkylningsastma utan nåt annat.

nu är det bara att hoppa i kläderna och ge sig av.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0