Lördag så skönt

jag äslar den känslan när man går och lägger sig på fredags kvällen och vet att imorn behöver man inte gå upp man behöver inte ställa kl för det är sovmorgon.

Idag är vädergudarna inte på min sida, när jag vaknade så hörde jag hur regnet smattrade på sovrums fönstret, fast det gör inte så mkt för idag blir det att staäda upp lite i lägenheten får ju finbesök av Douglas gudmor och min gud son, Douglas har lovat att han ska städa sitt rum så att han och Jarem kan leka där, får väl se hur det går :=)

Innan vi får besök så ska vi åka på kalas hos Snäckan som fyllde år i torsdags, vi va där i torsdags och fikade lite efter jobbet men nu är det riktigt kalas. Ska svänga förbi min mamma ocksåå och lämmna lite saker.

nu är det påfyllnad av kaffe så ska vi sparka igång städandet sen.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0