Måndag

yes då va den värsta dagen på veckan avklarad, skönt.
I helgen blev det att ta det lugnt i lördags så va vi bara hemma städade lite och myste, på söndagen blev det inte mkt mer gjort jag ryckte tag i städningen igen och sen åkte vi till ikea och köpten en ny madrass till douglas säng, så nu kan man sova i hans säng utan att känna ribborna i revbenen=)

November månad är full med födelsedagar i våran släkt så det är många kalas som är in bokade, på torsdag så ska jag till Nordea igen och fixa det sista och prata lite pension och försäkringar.

Imorn så kommer Douglas gudmor Angelica med familj  till Sverige igen, var längesen dom var här nu och det känns, både jag och douglas har saknat dom mkt så det ska bli härligt att få se dom igen.

Nu så är det dax att sussa, hoppas att mina killar kan låta bli att breda ut sig så mkt i sängen!!!!, och ja det är mest Sabbe jag syftar på, han må vara en katt men han vet hur man tar plats i sängen.



P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0