Ny vecka

jahapp då är det 5 veckor kvar att jobba tills det är jul ledighet och det betyder att det är bara 5 veckor kvar tills jag åker, känns som det var evigheter sen vi beställde resan kanske känns det så långt för att man har längtat så mkt.

Idag var en helt okey dag, säljer inte alls så bra men försöker att inte tänka på det så mkt för då kommer det inte gå alls, hade trevlig lunch med Angelica idag, alla andra hade med sig matlåda så vi drog till Thai buffen gott gott.

Jag läste på expressen om en tjej som blivit årets "hjälte mamma" utsett av Mama tidningen, hon förlorade sin son Viktor på 1,5 år i cancer för ca 7 månader sen och har bearbetat sin sorg genom att blogga, kunde inte läsa klar hennes blogg eftersom mina ögon blev helt tårfyllda. http://denstarkastestjarnan.blogg.se/
Det är så orättvist en förälder ska aldrig behöva begrava sitt barn, jag vet inte vad jag skulle göra om nåt hände min Älskade Douglas skulle antagligen lägga mig ner i sängen och hoppas att det aldrig blir dag igen. Hon skriver jätte fint och hennes ord verkligen berör.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen är det nog dax att träffa John Blund, god natt och sov så gott.

P&K




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0