Onsdag

Dagen började med att jag försov mig vaknade när jag egentligen skulle ståt ner vid bussen, blev att slänga på sig lite kläder och försöka hinna med nästa buss som jag gjode puh! kom till jobbet 5 min innan vi började men jag hann!

Det värsta med att försova sig är att hela dagen blir fel jag är van att få ha min timme att dricka kaffe och kika runt på nätet och vakna till liv, idag vaknade jag till liv vid kl halv 12 sen blev det lunch och matkoma på det nej hela dagen blir fel men men det funkade ju det oxå.

Nu har jag fixat med alla papper som ska med till Nordea imorn, jag har oxå gjort ett pilates pass känner verkligen att det är bra för min rygg som är väldigt klen kan inte träna den för mkt på gymmet heller för då känns det som jag har ryggskott i flera dar ist men pilates fungerar bra.

lite trött bara.....

Imorn fyller min Kusin 18 år herre gud han är myndig nu, känns som det var jätte länge sen jag fyllde 18 fast det är ju bara 5 år sen men mkt har hänt sen dess.
Imorn fyller oxå Snäckan år så vi sska dit efter nordea möte och fika lite och gratulera.

nu ska jag hoppa in i en dusch sen borde Älskling komma hem från sin träning.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0