Sömnlös

Måste säga att det är otroligt ovanligt att jag inte kan sova men nu beror det på att jag har fått världens nackspärr har legat med värme kudde och tagit voltaren men inget hjälper, det gör så förbaskat ont så fort jag vrider huvudet så svartnar det för ögonen och jag känner mig illamående, vet inte vad mer jag ska göra för att det ska släppa.

Jag känner mig som han i Beck Stänkaren fast utan kragen men lika orörlig som han är.
tror jag ska ge mig på en nu omgång med att sova kommer vara sjuk trött imorn annars, så hopp i säng och räkna lite får och inte tänka på nacken. Kan ju alltid prata Älskling till sömns det är jag otroligt duktig på, vi kör på det så får vi ses hur det går.

God natt o sov så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0