Söndag och sjukdom..

Igår hade vi det verkligen jätte kul, vi började med att käka middag på Sorbon för mig blev det en Oxfile toast med champinjoner och pommes o bea smaskigt sen så drog vi vidare till Garbo där var det ös må jag säga, när kl började bli 3 så hade jag så ont i mina fötter av allt dansande så det blev att röra sig hemåt och sova.

Det var nog mer än ett år sen jag var ute så sent gick och la mig vid kl kavrt över fyra vaknade vid 12 av att telefonen ringer då kände jag att det var dax att gå upp, trodde att jag skulle vara bakis idag men jag har inte känt av nåt, otroligt nog.

Kl halv 4 kom farmo över med Douglas som hade värsta hostan och feber 39,7 stackarn han har bara legat i soffan hela kvällen och kollat på Räddningspatrullen och Bumbi björnarna, lär inte bli dagis för honom imorn.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0