Söndag

igår var det fullt fart vi körde en stor röjning av lägenheten, är inte riktigt klara än.
sen blev det kalas hos Snäckan med jätte god buffe och tårta, sen hem och träffa Angelica & Jarem han har blivit så stor och pratar så underbar världens bästa gudson, det blev oxå tidig julafton för douglas men Lego en bil som man skruvar på däcken på och en tankstation det va en stor hit dock så va han så trött så han somnade när han kollade på film men det gjorde inget desto mer tid för Jarem som va himla duktig på att spela piano=)

Idag ska jag en sväng till Lijleholmen och köpa ett par skor och byta mina leggings, sen blir det nog fortsättnig på röjningen och möjliigen en liten powernap skulle inte vara fel, nu så ska jag hoppa i kläderna och ge mig ut i tråkvädret.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0