Tisdag

Hua vad jag har varit trött idag vid lunch kändes det som att jag kunde ha somnat stående men vi har ju en ny fin kaffemaskin på jobbet som kom bra till hands idag.
Douglas verkar må lite bättre hans feber går lite upp och ner men inte lägre än 38,6 tyvärr men han är piggare i allmäntillståndet och det är det viktigaste.

Nu är det bara 25 dagar kvar tills vi åker till thailand, satt och kollade på bilder och det känns som att jag kommer att trivas där, resnerverna har börjat att tingla i kroppen, det låter mkt med 25 dagar men efter som vi har fullt upp tills vi åker så vet jag att det kommer gå snabbt.

nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag sova God natt o sov gott, det kommer jag göra=)


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0