Äntligen fredag

Helt underbart med fredag kort dag på jobbet och det behövs, inatt har det inte varit många timmars sömn douglas har varit jätte dålig och hosta otroligt mkt och kräkts för han hostar så hårt,  det är en sån där djup hosta som gör ont, tycker så synd om honom, så idag få killarna gå till farbror doktorn och kolla vad det är om det är han förkylningsastma eller nåt annat.

Hoppas jag jag piggnar på mig snart för jag vill så gärna fixa klart i hallen men har inte kraft till att göra det,men jag har ju en hel helg framför mig så det ska nog gå.
Nu måste jag börja klä på mig så jag kommer iväg till jobbet, skriver lite senare om jag orkar

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0