Full rulle hela dagen

ja dagen började vid ca halv åtta då douglas gick upp, vi vaknade till liv och sen va det dax att göra pumpan som blev ursnygg jag är stolt över mitt arbete=D


sen blev det att hoppa i kläderna och åka till Bro och möta kusinen och moster och åka med dom upp till Morfar och mormor, morfar fyllde år idag så vi va en snabbis upp och fikade och gratulerade och som vanligt när man kommer dit så är dom sååå glad att se en och vill gärna att man stannar längre och äter lite mer, men idag hade vi inte tid för jag hade flera saker att göra under denna dag, så svisch in i bilen till Bro och där ta pendeln hem och sätta fart med nästa sak.

Halloween party det va Snäckan farbröderna och farmor som var gäster blev hemma gjorda hambugare och glass med sås till efterrätt, och jag lyckades skärmma alla tre barnen en gång iaf=)), nu har gästerna gått och douglas ligger och sover sött så nu ska jag börja min helg och ta det lugnt, blir lite serier och kanske webtv oxå


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0