Härlig söndag

ja då va helgen slut, men det gör inget jag känner mig utvilad tror jag...
Dagen bjöd på först hem till mamma och hjälpa henne med att bära bort massa saker till grovsopen och hämta upp hennes rullator där säkerhets spärren va trasig när jag väl försökte laga den så va olyckan framme jag bryter av min nagel låter kanske fjuttigt men fy satan va on det gjorde och gör fortfarande, blir att ringa imorn och kolla om dom har tid att fixa min nagel.


Efter det kommer killarna och hämta mig och det är dags för Street Car Fest i Alvik här kommer lite av det vi kikade på:










Här kommer min Favorit








Douglas Favorit

Visst ser han lite skyldig ut =))


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0