Liljeholmens Galleria... I LOVE

svängde förbi efter jobbet för en lite kik hur det ser ut och vilka affärer som fanns osv.
där finns alla affärer du behöver för en bra shopping stund, det va lite kul när jag precis klivit in i galleria så börjar det tjuta och blinka hysteriskt och den röst säger "en brand har upptäckts i byggnaden, gå till närmsta exit" folk i panik rusar ut och det var inte lite folk det va som en våg av folk som kom springand mot mig så snabbt som attans väde jag på klacken och tog mig ut, hela torge fylldes på nån sekund med folk, stod och väntade i 5 min sen ropar rösten igen "detta var en övning ni kan nu återvända in i byggnaden" samma våg av människor rusad nu in.



Det blev lite shoppat ska lägga upp bilder imorn nu orkar jag inte ska in i duschen och sen sussa, Liza om du läser hittade leggingsen men inte tröjan fanns tre tröjor så jag visste inte vilken det var men visa mig så svänger jag in igen.

P&K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0