Lördag 10 Oktober

God morgon riktigt fint höst väder ute solen strålar och det är lite småkyligt, idag mår jag lite bättre känns det som har ingen feber eller ont i kroppen bara snorig, killarna börjar oxå bli bättre douglas hosta har blivit bra, han hostar knappt nånting vilket var jätte skönt, för igår natt så sov jag bara 1tim och 25 min toltalt så nattens sömn var underbar.

Idag ska jag bara små pyssla lite hemma även fast jag skulle vilja köra värsta storstädningen....  så måste jag ta det lite lugnt annars kommer jag aldrig bli frisk och annars så kommer mamma bli arg.... har fått stränga order om att inte göra för mkt utan bara ta det lugnt, kanske blir en sväng till stadsmissionen och lämna av lite saker som jag har rensat ut, känns bättre att ge dom dit än att slänga dom, men säg inget till mamma =))

Snart så kommer det bilder på hur hallen blev när renoveringen är klar ska fixas lite till bara lite "Lulllull".

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0