Lördag och måttligt glad....

Vaknat till efter en god natts sömn douglas valde att ha sovmorgon idag vilket jag blev jätte glad över, slippa att gå upp kl 6 på morgonen.

Idag så skulle jag haft möte med en tjej som skulle gå ut med molle några gånger om dan pga av att mamma inte kan men hon mailade och skrev att hon tyvärr inte kan för att hon har så mkt att göra framöver Meh! det kunde hon väl ha sagt för en vecka sen när vi mailade med varandra jag är måttligt glad just nu!

Mamma har en underbar vän i solna som mer än gärna kommer över och tar promenader med molle och njuter av en stunds fika och babbla lite, hon vägrar att få nån kompensation för att hon hjälper till men jag har skickat ett blombud till henne det kan hon minnsan inte vägra ta emot, mamma hade köpt en blomma till henne härom dagen men hon sa att den tänker hon minnsan inte ta emot. Hoppas att hon tycker om den fina höstbuketten som vi har skickat.

Jag och douglas ska till mamma idag och vattna blommorna och hjälpa henne med sånt som inte själv kan göra. Nu ska jag ta en kopp kaffe och sätta lite fart så vi kommer iväg nån gång


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0