Lördag

hmm undra vad man ska hitta på, tror att det blir en sväng till mamma, sen vet jag inte fick förslag på att åka bada men känns inte som jag vågar ge mig på det med tanke på att douglas inte är riktigt frisk än.

Skulle behöva stor städa oxå men vet inte om jag kommer orka det om jag först ska hem till mamma oc hjälpa henne, jaja vi får se vad denna dag ger.
nu håller jag och douglas på och diskuterar va vi ska äta till frukost han tycker chocklad och chips och jag tycker flingor och smörgås, försöker förklara att man inte får äta chocklad til frukost bara för att det är lördag men han verkar inte riktigt förstå.

mer kaffe så ska vi ta tag i frukosten.


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0