Söndag 4 Oktober

hej hop nu har jag vaknat så skönt att få sova ut, nu är batterierna laddade igen.
Igår så målade jag taket i hallen men behöver ta ett lager till så att det täcker.
Sen åkte jag och douglas över till mamma så Älskling kunde måla väggarna, vi gjorde en mamma/mormor dag vi gjorde fotbad och pedikyr, färgade och slingade håret, samt att käkade en mysig lunch, sen ringde Älskling och sa att douglas farmor hade bjudit in oss på middag, jätte skönt med tanke på vilken röra det är hemma.
Hos farmor åt vi en tre rätts middag med vitlöks skampi, köttgryta och äppelpaj till efterrätt MUMS.

Idagg  så ska vi nog inte göra allt för mkt mer än att få klart hallen och städa lite. sen kanske det blir en sväng till sommarstugan där det oxå pågår en renovering som är lite större än vår, där ska väggar bort och köket ska byta rum osv.
Nu ska jag ta lite kaffe och sen måla.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0