Sorry

Att jag inte inte har skrivit på ett tag men har haft fullt upp med vår renovering av hallen, som jag hoppas ska bli klar i helgen, håller på att bli tokig på denna ständiga röran för just nu är hallen tom och allt som var i hallen är utplacerat i vardagsrum, sovrum och i köket plus att det är en massa kartonger överallt med våra nya hall saker.

Det har varit en jätte trög vecka på jobbet och tror inte att jag kommer att nå upp till buget denna vecka men nästan buget lär jag komma på, typ 10 mindre.

Har inte så mkt inplanerat för helgen bara att jag och douglas ska hem till mamma och dammsuga på lördag så att Älskingkan måla utan att ha mig som sitter och studerar hans arbete och douglas som kladdar i färgen, så jag hoppas att på söndag kunna få röja i lägenheten så att  man kan hitta sina saker igen.

nepp nu ska lilleman in och borsta tänderna och sussa, det är ju dagis imorn och han är inte den piggaste på vardags morgonen men på helgen då studsar han minsann up kl 6 utan att man behöver väcka honom.


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0