Fredag 18 september

Idag så har jag tagit ledigt från jobbet det är planeringsdag på dagis så jag och dogge är hemma, nu på morgonen har douglas gjort fina halsband och jag har filat bort all gele på naglarna tänkte ta en paus i det, lär väl ta ca 2 veckor så har jag naglar igen=)) så nu känns dom nakna och sköra men man vänjer sig nog men jag har ju haft naglar i 2 1/2 år nu konstant, så ovanligt känns det ju.

Idag blir det nog inte mkt att göra bara ta det lugnt och fixa lite här hemma får se sen om vi åker iväg och köper fär och roller och sånt där annat man behöver för att måla om hallen, för nästa vecka smäller det, då ska Älskling påbörja sin renovering, längtar tills det blir klar kommer bli så fint.
det får bli allt för nu kanske skriver lite ikväll om jag inte somnar som vanligt

P&K

Ps har varit lite dåligt med bilder här i bloggen men kan inte hitta min sladd till kameran sorry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0