Grrrr Arg.....

ja man kan vakna och vara piss förbannad, Älskling va ute igår skulle bara träffa några vänner och sen komma hem och kolla på film men nej så blev det inte utan kl 23 ringer han och undra om jag vill att han kommer hem eller om han kan stanna en stund till jag sa att "visst kan du stanna men va inte ute för länge för att det e jag som ska få sova ut så du får gå upp med douglas, och glöm inte mjölken för annars har jag ingen mjölk till kaffe imorgon bitti".
Här sitter jag har varit uppe med douglas sen kl 6 och dricker SVART KAFFE!!!!

han är helt död har gett upp uppdrag att väcka honom, har redan skrikit på honom och det ända man får tillbaks är ett ömmm...

så nu har jag avreagerat mig,nu ska jag fortsätta med mitt SVARTA KAFFE UTAN MJÖLK

P&K

Kommentarer
Postat av: Ida - Vi och hon ♥

känner igen mig...... blä!

2009-09-05 @ 11:05:18
URL: http://fixit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0