Lördag och barnvakt

Ja då va det lördag och underbart väder, igår så inhandlade vi allt som behövs till hallen så näsat vecka blir det att ta mer hatthyllan och allt annat i hallen.

Idag så ska vi vara barnvakt till Doulgas farbröder Samueloch Andre så nu försöker jag dricka så mkt kaffe jag bara kan för det lär inte bli en lugn sekund, tror att det blir att vi tar ut dom till sommastugan för det går inte att vara inne med alla tre.

Har renast lite på vinden igår oxå så innan vi hämtar grabbarna så blir det att lämna av lite saker till stadsmissionen, det är ju dumt och slänga när det kan komma till andvändning för andra.

Nu ska jag kolla på dom avsnitten som jag har missat av Idol.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0