Onsdag 2 september

Usch måste beklaga mig lite det gick dåligt på jobbet idag så jag är lite små putt, kunderna va otroliga idag arga eller så la dom bara på luren, men imorn är det en ny dag.

Den här svininflensan asså, jag blir mer och mer rädd för den men vet fortfarande inte hur jag ställer mig till att vaccineras med tanke på bieffekterna, idag skulle jag haft möte med nordea men imorse så ringde en tjej där ifrån och sa att vi blev tvungna att boka om för hon som jag skulle träffat hade fått svininflensan.

Dom ska ju börja vaccinera i oktober men då är det riskgrupperna som får vaccin vi andra får vänta, kanske är det bara bra så får man se hur dom reagerar på vaccinet innan man själv tar det.

Mest rädd är jag för att douglas ska få, det just med tanke på att han är i riskgruppen och att han går på dagis, han har fått lära sig hur man "spritar" händerna nåt som kanske minskar risken att han drabbas.

Nepp nu är det lägg dax för Douglas även om han själv inte tycker det.



P&K

Kommentarer
Postat av: Liza

Ja, denna svininfluensa är ett enda stort mysterium!!!!

Kram på er

2009-09-02 @ 20:06:50
URL: http://lizaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0