Onsdag 9 Septermber

Imorn är det torsdag och det betyder att helgen inte är långt borta Lovley!
Imorn blir det att fixa det sista till att komma upp i buget, sen blir det shopping, vet inte vad det blir men nåt hittar man ju alltid nån mysig höstig tröja eller ett par skor är ju aldrig fel...
Sen har jag tandis kl 19 tror att jag har bitit av en bit av min tan så lika bra att kolla innan det är försent och dom behöver dra ut den eller nåt sånt, tycker redan jag har drgit ut tillräkligt med tänder för i år.

Idag hade vi värsta sommar vädret men som vanligt hade jag satt på mig en stickad tröja och höll på att smällta bort, tycker vädret kan ta och bestämma sig nu, inte konstigt att man går runt och snörvlar och hosta när man inte vet om man ska ha bikini eller tjocktröja på sig.
Nu måste jag hoppa i lopp lådan och sussa.


P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0