Söndag 13 September

God morgon, skönt att ha sovmorgon.

Igår va ju planen att gå på Ikea och kolla på bio eeftersom dogge skulle vara med farmor och Co, men det blev ändrade planer för när jag hade kommit ut ur duschen så säger älskilng att farmor har ringt och att douglas verka sjuk och han vill inte vara kvar där utan vill att vi ska komma och hämta honom, men när vi kom dit så va han helt okey men han hade piggnat på sig lite tråkigt men bättre säkra före det osäkra.

Så när vi kom hem så gick jag och dogge sov i 2 timmar sen tog vi en sväng till Ikea ändå men hanldade inte allt som vi skulle bara hälften.
Älsking ska renovera hallen  den ska målas om i envit färg ist för den terakotta färgade tapeten som är nu, har köpt nya hall möbler oxå ska försöka lägga upp bilder på före och efter om jag hinner.

Idag ska jag hem till mamma och storstäda sånt roligt som putsa fönster dammsuga ,moppa och dammtorka jipppiii NOT men vad gör man inte för sin älskade mamma när hon själv inte kan.
nu ska jag ladda min kaffe kopp och sätta mig en stund på balkongen och ladda upp mentalt för storstädningen=)))


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0