Söndag 27 september

Hej hopp, vi har startat igång Operation Hall, tror aldrig jag har svurit så mkt som jag gjorde igår när vi rev tapet skarvarna, det är riktiga idioter som har gjort tapetseringen vissa ställen sitter tapetern inte ens fast på Grrr!!
blev att spackla mer än vi trodde, så nu är det mer eller mindre kaos i våran lägenhet, kommer inte hinna måla denna helg så vi får ta det nästa helg.

Igår så skulle jag ha gått ut med Nathalie och gänget men blev så trött efter att jag hade duschat så jag somnade på soffan så messade henne och sa att jag stannar nog hemma, blev väl helt utmattad av Barnkalas och Operation Hall.
Idag så ska Douglas till farmor och vi ska göra ett nytt försök att kolla på bio har inte bestämt mig för vad det ska bli än.

Efter bion blir det nog att köpa mera sandpapper för det är mkt som ska putsas, nu ska jag sätta mig på balkongen i solen en stund och bara ta det lugnt.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0