Söndag och helt slut

Då va det söndag igen, idag så har vi varit ute på Dalarö och kollat på när grabbarna kitear dom blir bättre och bättre ser riktigt skoj ut, om jag inte vore helt livrädd så skulle jag nog prova men väntar gärna ett tag till, har sett hur killarna flyger som vantar efter draken och vad skulle inte lilla jag göra då som väger 40 kg mindre än dom göra, skrämmande tanke=))
Älskling börjar bli riktigt bra



Men kitear man inte får man vara assistent till grabbarna och sitta och fika i solen


Sen finns det ju vissa killar som badar,  men douglas sa att idag va det lite kallt, men det blåste ju bra oxå.




Nu sitter och lyssnar på Pink's album Funhouse, gillar henne, hon har en grym röst och låtarna passar min musiksmak bra, fast det mesta passar jag gillar nästan all musik, dock inte sån där "tok rock" som man inte ens hör vad dom säger bara massa skrik och instument som skramlar.

Cool tjej och sjunger bra vad mer kan man begära..


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0