Fredag!!!

god morgon härligt med fredag, det har varit fullt upp hela veckan har haft saker att göra varje dag efter jobbet.
Igår var Anlgelica och Jarem över vilket var helt underbart att träffa jarem han har blivt så stor och pratar så mkt, det var mkt lek men sen blev killarna trötta och det blev dax att tänka på sängen.
Douglas fick jätte fina kläder och pyjamaser han kom på när han skulle sova så sa han "mamma jag tror jag glömde säga tack till angelica" jag svarade att det gör inget du kan säga den nån annan gång ist, det är inte lätt när man är lite och uppe i varv.

Idag blir det att jobba sen ska jag åka till Skatteverkets kontor och för hoppningsvis bli klar med deklarationen, jag vet ungefär hur man ska göra men lika bra att åka dit så att det blir ordentligt gjort.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0