fredag långfredag

ja ledigheten har börjat har en känsla av att den kommer gå fort.
Igår så jobbade jag fram till 12 sen åkte jag över till svärmor där jag träffade upp Älskling oc Douglas, Jag och Älskling åkte iväg och handlade el saker till sommarstugan efter som han ska dra ny el där, Douglas väntad kvar hos farmor så länge, när vi var klara så hämtade vi Dogge och åkte till Faster erika och fikade och åt middag det är alltid trevligt att vara där så avslappnat och douglas avgudar sina kusiner.

Idag blir det att köpa gummistövlar till mig efter som vi ska ut till sommarstugan och där är det fortfarande snö kvar eller slask skulle man nog kunna säga så jag vill hålla mig fossingar torra, Älskling ska dra ny el i stugan och vi passar på att spendera en dag ute, vädret ska hålla sig bra sol och 8 grader.
Blir nog att grilla ute på sommarstugan idag jag längtar till sommaren dom man grillar nästan varje dag mmarinerade champinjoner tsatziki, ljummen potatissallad och massor av annat gott yummi!



P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0