litet uppehåll

har inte bloggat på ett par dagar för jag blev otroligt sjuk, det var länge sen jag var så här sjuk har legat med feber på 39,7 ett par dagar och ont i hela kroppen.
Igår så verkade det äntligen som att jag var på väg att bli bättre febern hade sjunkit till 37,3 (min normaltemp ligger på 36,4) jippi tänkte jag men vad fel man kan ha för på kvällen smällde den till igen upp på 38,7 men jag hade bestämt mig för att gå och jobba idag så imorse, i med alvedon och iväg till dagis och jobbet, under dagen har  jag mått ganska så bra jämnfört med imorse så jag hoppas igen att den där febern ger sig.

eftersom jag har varit sjuk så har det inte hänt så mkt jag har legat i sängen eller i ett varmt bad, har badat tok mkt under dom här dagarna det är så skönt när man är frusen att lägga sig i ett varm bad och sen krrypa ner i sängen.

På jobbet idag gick det bättre än förväntat hoppas det håller i sig, Angelica var förbi och käkade lunch tillsammas med oss idag det var trevligt att se henne var ju fyra månader sen fin stor mage har hon fått oxå, men nåt mer är inte stort på henne vissa har tur med sina graviditeter.


nu ska jag krypa ner och sova är inte riktigt frisk än så extra mtk sömn är bara bra och jag är duktig på att sova så god natt på er och sov gott.


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0