Måndag sista dagen som man är ledig

god morgon vaknade för enliten stund sen och tittade ut och hela stockholm är täckt i snö vad hände med den underbara värmen, jag satt ju på balkongen i lördags och brände mig i solen??
Nej nu får det räcka mde snö känner ingen som har sagt åhh vad jag längtar efter snön, VI VILL HA VÅR!!!!

Det ska bli plus grader hela vecka så vi får hoppas att det stämmer,nu har ju uteserveringarna öppnat men vem vill sitta där när det snöar.
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på jag skulle vilja åka till IKEA har lite saker som jag behöver, eller så kanske det blir att hålla sig hemma och städa fast det är ju sååå tråkigt så jag ska nog övertala Älskling om att Ikea är det bästa alternativet:D

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0