Sjuka...

japp då va det dax, douglas var lite små tjurig imorse och jag misstänkte direkt att han börjar bli sjuk och så va fallet efter lunch ringde dom från dagis min lilla älskling hade över 39 i feber och va slö så hem med honom, själv började jag känna mig varm men samtidigt frussen runt kl 15 när jag kom hem så sa termometer feber på mig oxå inte lika hög som Dogges men det räcker.

det är tydligen nåt som går nu på dagis många barn som är sjuka, jag hoppas bara att vi slipper dogges hosta denna gång för den är jobbig både för honom och för mig.
ska försöka slurpa i mig lite nudelsoppa så man får i sig nåt att äta, har ingen större matlust men lite nudlar ska nog gå bra.


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0