söndag

idag har det blivit lite gjort, vi började med att städa i lägenheten har börjat bli en vana att göra det på söndagar, då är det rent och snyggt till veckan.

sen åkte douglas med farmor till sommarstugan efter som han inte ville följa med och kolla på matchen vilket jag kan förstå att han tycker är tråkigt att bara sitta i 2 timmar, matcherna gick bra dom van båda 2!.

nu har vi kommit hem och douglas deckade i soffan, han är inte trött eller så han bara vilar ögonen lite som han själv säger. jag har surfat runt lite och kolat efter lite matförslag och det blir zuccini pasta med skinka och mkt vitlök gott, ska bara vänta på att älskling ska åka och handla eftersom vi inte har allt vi behöver.

Imorn är det måndag och tillbaks på jobbet, känns helt okey men kan ju bero på att jag bara jobbade 2 dagar förra veckan, men denna vecka är det full fart.
jag hoppas att jag har varit min dos av sjuk nu så man kan få vara frisk och tjäna lite pengar.


För mitt barn, innan du var avsedd, ville jag ha dig. Innan du föddes, älskade jag dig. Innan du var en timme gammal, skulle jag dö för dig. Detta är miraklet av livet.




i sommras på Alcudia

som turtels


ja han sover så här, så kan det bli när man ska vila ögonen


skönt att ligga och slappa med mammas dator


liten men tuff och med konstig min



P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0