vad är det som händer...

vaknade imorse med ont i kroppen och värsta huvudvärken tog en alvedon och sov en stund till, när jg gick upp känd jag mig okey tänkte inte alls på att jag hade alvedon i kroppen, så jag började att tvätta fönstret i köket, det skulle jag aldrig gjort när jag var klar fick jag frossa och kroppen gjorde ont fingrarna kunde jag inte böja, la mig i sängen ville vända på mig men kunde inte kroppen värker för mkt i med alvedon och nu levar jag på alvedon jag har 38,7 i feber trots alvedon i kroppen.

jag hade ju feber i torsdags men det blev inget mer av det men det var kanske bara en varning för vad som skulle komma jag har ingen lust att vara sjuk så jag ska försök vila så mkt jag kan idag, så kanske man mår lite bättre imorn.


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0