Imorgon då äntligen är det dax

då ska jag ut och springa nu känner jag mig helt frisk har känt mig helt bra i 2 dagar nu så då kan man börja.
Ska prova att springa barfota efter som jag får så ont i benhinnorna när jag springer med skor, när man springer barfota så lägger man tyngden på "trampdynorna" man springer på tå, när man har skor så lägger man tygnden på hälen och benhinnorna tar stryk. ska springa på en löparbana ni vet en sån där som nästa är som gummi så det ska nog gå bra att vara barfota.

När jag gick i högstadiet så tränade jag friidrott och älskade att springa men då hade man andra skor så då var det en annan sak, men det som jag var bäst på var höjdhopp hade bra hopp och bra avstamp min tränare tyckte jag skulle satsa på höjdhopp och bli den nya Kajsa Bergqvist hahha.

Jag slutade med friidrottten för att jag tränade för hårt och tog ut mig, så då satte mamma stopp, efter det så har jag inte riktig kommit igång, har inte haft den där känslan men nu är den tillbaks och det är underbart!

Nu är det läggdax för lilleman och jag lär nog somna oxå.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0