Nu är det mkt..

god kväll eller kanske god natt.



Nåt som har hjälp mig mkt är att när jag känner att "nu är det mkt", då tar jag en rask promenad eller går ut och springer, bra för kroppen och att rensa huvudet efter det nåt att äta och sen ett bad då sover man bra och kroppen får allt den behöver.

När det blir för mkt så glömmer man bort saker och känner sig stressad och när man känner sig stressad så går allt fel, man måste lyssna på kroppen och känna efter orkar jag verkligen allt det här?? finns det nåt som jag kan skjuta fram?? kanske finns det nån som kan hjäpla dig med nåt tex skjussa dig?? sluta tacka ja till den där fikan som du igentligen inte hinner med men du vill för det var ju så längesen ni sågs osv

Jag har ett gäng personer som är där och ställer upp för mig om det så är att man bara behöver prata eller få skjuss, det är ju så att man blir behandlad som man behandlar andra, what goes around... comes around
det är så det fungerar.

det är inte många personer som jag säger det till men säger jag "att säg till om jag kan göra nåt eller ring mig vilken tid som helst på dygnet" då menar jag det från hjärtat, nära och kära är det viktigaste som finns, om jag kan hjälpa dom på nåt sätt så självklar gör jag det vad det än gäller.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0