Måndag

Idag skulle jag ha jobbat om inte jobbet hade ringt i torsdags och sagt att vi får en vecka till semester.
Just nu så öser regnet ner hos mig vilket jag tycker är ganska så mysigt och så passar det ju väldigt bra att rensa ut lite saker i lägenheten, behöver göras på vinden oxå men det är så mkt så jag börjar i lägenheten först.

Det som fortfarande är andvändbart kör vi iväg till stadsmissonen och resten till grovsopen, jag förstår inte hur man kan samla på sig så mkt saker tycker att jag säger stop varje gång när nån frågar "skulle ni vilja ha...?" men ändå så har vi fullt av saker som man aldrig andvänder.

Sen har jag ju halva vinden full av barnkläder och leksaker, som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med få fundera lite på det, men det lutar åt att sälja på typ blocket eller nåt sånt.

Annars så händer det inte så mycket, jo igår våldgästade jag min vän Erika och tog en fika och snackade massa skit som vanligt när vi ses, hon har blivit så smal efter sin operation och man ser verkligen att hon mår bra och strålar som en sol, men det kan bero på att hon träffat en kille som verkar himla snäll och bra för henne, vilket gör mig glad, jag älskar när mina vänner är lyckliga det är så underbart att se.

mer kaffe!


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0