Tisadg

japp imorn va det onsdag och halva veckan har gått känns skönt om det rullar på i den här farten.
Idag så funkade det bra på jobbet och dagen var ganska snabbt avklarad, efter jobbet så var jag och köpten pressent till Älskling som fyller år på torsdag, han har inte önskat sig nåt men jag tyckte att den här var så fin så att den skulle han bara ha.


tänkte att jag skulle gravera den oxå men det var kö tid på 4 veckor så att det får vi göra i efterhand.
Hoppas han blir glad, det tror jag han blir då han tror att jag inte har köpt nåt hihi


Förkylningen börjar ge med sig men ärr lite sorig och hostar så jag får hålla mig ett tag till innan jag börjar springa, har ju inte lust att åka på en lugninflamation bara för att man börjar träna för tidigt.


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0