25e december

då var julafton över, i år firades den hemma hos oss och det var längesen vi haft en sån härlig jul.
det var mkt mat, avslappnad stämning, och massor med julklappar:D

vi hade lite folk över det blev Snäckan, Mogge och Mamma, alla var nöjda och mätta när dom gick och frågan om nästa års julafton vart den ska spenderas kom på tal, eftersom det var så härligt att vara här så lutar det åt de.

Douglas är jätte nöjd med sina julklappar, blev Nintendo DSi med super mario, ritböcker, pysselbok, Toy Story deg, Toy Story klocka, och massor mer.

Jag fick mitt Ps3 move så nu är jag oxå i spel träsket:D
fick oxå ljus, ljushållare, spa sett naprapat behandling, osv.

Julen än snart över och jag är mkt nöjd med den, snart är det dax för ett nytt år och allt som kommer med det.

Douglas har fullt koll på att det är 9 dagar kvar tills han är 5 år, vart tog min lilla bebis vägen?



P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0