30 dec 2010

Då var det näst sista dagen på detta år, undra vad nästa år har att erbjuda.
Förra året vid denna tid låg jag och familjen vid poolen i thailand och bara njöt av värmen, i år valde vi 11 minus grader och massa snö här hemma i sverige.

julgranen och allt pynt har fått åka ner i julpåsen och lagts uppe på vinden, det är mysigt med julgran och pynt osv men det att mkt plast och är ivägen när man ska städa, eftersom vi inte kommer vara hemma imorgon så ska jag passa på och tok röja och städa här så att det är rent och fint inför nästa år.

funderar på att ta en sväng och kolla mellandags rean oxå men får se om jag orkar med helt hysteriska människor som trängs och sliter i allt, känns ju inte så lockande måste jag med ge, sen är det ju bara gamla kläder och saker som inte har blivit sålt under året som dom släpar fram men nåt fynd kan man kanse göra.

lovar att jag ska lägga in bilder från julafton så fort jag har letat fram kameran så kommer dom:D



P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0